Pomoć kupcima
Naš tim za sreću uvijek je tu da vam pomogne.
Uvjeti kupovine BIH
Općeniti uvjeti poslovanja
Ekos d.o.o.
Adresaa 68
88000 Mostar
Info e-mail:
info@ekos.ba
Info telefon:
+387 62 430-999
Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema mobilnim mrežama telekom operatera korisnika.
Radno vrijeme:
Radnim danom od 08:00 do 16:00 h.
Subotom od 08:30 do 13:00h.
Nedjeljom i blagdanima korisnička podrška nije dostupna.
Bankovni računi:
Raiffeisen Bank: 161 xxx 0030 220 xxx
UniCredit Bank: 338 xxx 2200 303 xxx
ID: 4227
PDV: 227
Društvo je upisano u Sudski registar na Općinskom sudu u Mostaru pod matičnim registarskim brojem subjekta upisa 1-xxxxx.
Direktor društva: Edin H.
Kupovina i plaćanje odabranih proizvoda u internet trgovini moguće je na sljedeće načine:
1. Gotovinom po primitku pošiljke ili pouzećem:
Opcija plaćanja pouzećem vam omogućava da iznos narudžbe podmirite prilikom dostave na navedenu adresu. Plaćanje pouzećem je moguće i kod preuzimanja robe na našem skladištu. Ovaj vid plaćanja se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču brze pošte prilikom dostave na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.
2. Plaćanje kreditnim karticama – jednokratno:
Plaćanje izravno putem interneta, korištenjem PayPal-a kao najmodernijeg servisa za plaćanje kreditnim karticama: American Express, Visa, MasterCard, Maestro i Diners.
3. Plaćanje na rate (obročno):
Obročno plaćanje putem interneta omogućeno je korištenjem PikPay servisa UniCredit banke, do 24 rate. Osigurali smo prihvat svih VISA, MasterCard i Maestro kartica, te kupovinu na rate bez kamata i naknada korisnicima UniCreditCard platnih kartica (Visa Classic, MasterCard/Visa Revolving i Golden Visa), garantujući pritom visoku sigurnost plaćanja karticama:
4. Općom uplatnicom ili internet bankarstvom:
Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte ili sl. Po zaprimljenoj uplati, poslat ćemo vam naručene proizvode.
Sve cijene u Web shopu su iskazane s PDV-om.
Primjenjuju se najmoderniji standardi u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između sustava za plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).
Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Kako bi obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.
Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se brza registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova – što je duža, otpornija je na hakersko probijanje. Ako ste bez ideja, na web stranici Password generator možete dobiti generiranu lozinku.
Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje “Registracija”. Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici “Prijava”.
U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na “Zaboravljena lozinka?”. Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu. Nju možete kasnije sami promijeti u postavkama računa budući da automatski kreirane lozinke nisu lako ‘pamtljive’ (ili samo kliknite na DA kada vas preglednik pita da upamti unešenu lozinku da je ne morate svaki puta unositi kod prijave).
Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.
Ako trebate pomoć pri kupovini
Povrat i reklamacije
Sva roba koja je naručena – kupljena putem interneta, biće dostavljena najkasnije u dogovorenom roku na adresu kupca, izuzev vikenda kada to može trajati 72 sata.
Dostava se vrši putem brzih pošta.
Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se brza registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova – što je duža, otpornija je na hakersko probijanje. Ako ste bez ideja, na web stranici Password generator možete dobiti generiranu lozinku.
Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje “Registracija”. Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici “Prijava”.
U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na “Zaboravljena lozinka?”. Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu. Nju možete kasnije sami promijeti u postavkama računa budući da automatski kreirane lozinke nisu lako ‘pamtljive’ (ili samo kliknite na DA kada vas preglednik pita da upamti unešenu lozinku da je ne morate svaki puta unositi kod prijave).
Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.
Po primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom.
Pravo na reklamacije kupac stječe ako:
- roba nije dostavljena po uputama iz narudžbe,
- dostavljena roba ne odgovara standardima,
- je došlo do oštećenja prilikom dostave.
U slučaju neke od navedenih reklamacija molimo Vas da nam se javite isti dan kada primite pošiljku. Kupac je dužan uputiti reklamaciju pismeno na e-mail info@ekos.ba ili naš telefon.
Reklamacije proizvoda se priznaju uz predočeni fiskalni račun i ispravno popunjeni garantni list kao dokaz kupovine.
Ukoliko prilikom upotrebe shvatite da je uređaj neispravan i da ne radi kako je predviđeno, molimo vas da nas odmah kontaktirate kako bismo otklonili kvar ili uređaj zamijenili novim.
Ukoliko s naručenim proizvodom ne budete zadovoljni, u što duboko sumnjamo, možete ga bez ikakvih problema vratiti u roku od 8 dana i dobit ćete povrat novca.
Sve ostale informacije u slučaju reklamacije možete dobiti pozivom na kontakt telefon. Sve pritužbe riješit ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem robe.
Radno vrijeme telefonske podrške je svakim radnim danom od 08:00 do 16:00h, te subotom od 08:30 do 13:00h.
Nedjeljom i blagdanima telefonska podrška nije dostupna.